Monday 4 July 2011

Why...why...and why....???!!

Arini ari last aku d Perak...isk3...sedihnya...frusted!!!kenapa ya tatkala kebahagiaan mula muncul..pasti penderitaan yg aku always hadapi...:'( hancurnya hati utk kali yg k 2...huhuk...aku igt,dptlah g li...tau2...last min...panggilan...ckp aku xdpt g li n kene abiskn study dlu...waa...kaciwanya...hurm...xpelah...nak xnk..aku terpaksa kemaskn barg2...n balik tgh ari esk...aku igt,dptlah jaga parents aku..yela..yg ada kt umh..just adik aku jerk...dhla dia kecil lg...abg2 n akak aku kje..hmm...yg aku jd sayunye..adk aku nieh..dh mula asyik nk merap aku jerk..dh mula manja sgt die dgn aku...aslkn aku blk umh cz cuti je..msti adk aku asyk nk merap aku...hmm...tu yg bt aku cian tgk die..n..aku nk jaga parents aku..aku bajet dptla g li...n...blhlah hulur2 sikit an..wlupun just li..tp..still dpt elaun...hmm...xtercapai lg hajat aku nieh...urm...ape nak buat...da nasib aku...isk3...btw...wish me luck,ya..moga2,ni sem last aku n aku berjaya lepas segala rintangan nieh...aku takut nrisau sgt2...!!!moga2...sem ni adlah sem yg baik n xcam sem2 yg b4 nieh...huhuk.:'(

No comments:

Post a Comment